Deținerea mașinii

Conectați-vă mașina la un cont

Pentru a avea acces la caracteristicile minunate de conectivitate atât în aplicația mobilă Lynk & Co, cât și în sistemul de infotainment din mașină, trebuie să ne comunicați câteva informații. Odată ce le-am primit, vă vom conecta contul Lynk & Co cu mașina și vă vom pune în mișcare.

Conectivitate Lynk & Co

Pasul 1 - Înregistrați un cont

Înainte de a vă conecta mașina la aplicația mobilă Lynk & Co, trebuie să creați un cont pentru a obține un număr de client Lynk & Co.

Creați un cont

Pasul 2 - Contactați-ne

După ce ați creat un cont, trimiteți o solicitare la hello@lynkco.com cu următoarele informații:

  1. Număr client
  2. VIN
  3. Copie a actului de identitate
  4. Copie a certificatului de proprietate
  5. Contract de conectivitate semnat (a se vedea linkul de mai jos).

Pentru instrucțiuni mai detaliate, vă rugăm să citiți întrebările frecvente de mai jos. După ce primim aceste documente, veți fi conectat la Lynk & Co în decurs de o săptămână.

Descărcați Contractul de conectivitate
Conectivitate Lynk & Co
Conectivitate Lynk & Co

Pasul 3 - Descărcați aplicația Lynk & Co

Odată ce conexiunea la Lynk & Co este finalizată, vă puteți găsi mașina în aplicația mobilă și puteți avea acces la toate caracteristicile de control de la distanță. Distracție plăcută!

Întrebări frecvente

Unde pot găsi numărul de client?

După ce vă creați un cont, puteți găsi numărul de client în Paginile mele.

Unde pot găsi numărul VIN al mașinii?

Numărul de identificare al vehiculului (VIN) ar trebui să arate astfel: L6TCX2E00XX00000. Îl puteți găsi pe certificatul de proprietate sau în colțul din dreapta jos al parbrizului atunci când stați în fața mașinii.

Ce ar trebui să includă copia actului meu de identitate?

Trimiteți-ne o copie/fotografie a actului de identitate și/sau a permisului de conducere față/verso. Dacă prezentați un pașaport, trimiteți-ne o copie/fotografie a paginii de identitate cu numărul pașaportului, numele legal, data expirării etc.

Ce este un certificat de proprietate?

În momentul achiziționării, vi se va furniza acest document care atestă dreptul de proprietate asupra mașinii.

Cum semnez Contractul de conectivitate?

Puteți semna digital sau pe hârtie și ne puteți trimite o fotografie.

De ce nu îmi pot vedea mașina în aplicația mobilă?

După ce primim documentația, mașina va fi conectată la aplicație în decurs de o săptămână.

Dacă tot nu vă puteți vedea mașina în aplicație, trimiteți-ne un e-mail la hello@lynkco.com.